Kunder

For at kende og møde dine kunder skal din go-to-market strategi være helt skarp

For at nå din kunder skal du både mestre strategisk markedsføring og salg, men også hands-on forhandlinger og digital annoncering

Markedsundersøgelse og go-to-market strategi

Skal du have en gennemgang af hele dit marked, dele af markedet eller helt nye markeder er det relevant at få sparring. Teil Advisory kan bidrage i alle aspekter heraf og især tjekke om din go-to-market strategi skal justeres.

1:1 pris- og kontraktforhandlinger

Om du skal forhandle årskontrakter eller sætte en pris i din webshop skal du ud og forhandle med dine kunder – direkte eller indirekte. Teil Advisory giver dig gode råd til de hårde forhandlinger, hvor forarbejdet er mindst det halve arbejde. Du skal have styr på din prissætning, dit forhandlingsrum, modpartens agenda og situation og så nogle simple forhandlingstaktikker.

Branding, markedsposition mm

Kender dine kunder din virksomhed og hvad kender de den for? Teil Advisory tilbyder en gennemgang af din branding, en vurdering af virksomhedens markedsposition og en afdækning af hvor der er uoverensstemmelser. Derefter får du vejledning i hvad du skal gøre for at gøre din branding skarpere og forbedre virksomhedens markedsposition.

Digital markedsføring, salg og kommunikation

Når du kender dine kunder skal du møde dem og i det vil i stor grad være digitalt. Mulighederne er enorme og ressourcerne er få – hvad skal du bruge tid og penge på? Stå ikke alene med det spørgsmål – Teil Advisory hjælper dig til at vælge din digitale markedsføringsstrategi, og giver dig vejledning til at anvende f.eks. LinkedIn, Facebook Ads eller Google Ads.

Stå ikke alene med at vækste din kundedatabase.